Curs Achizitii – Managementul Lantului de Furnizori

Cursul este sustinut si organizat de formatori specialisti consacrati in domeniu, acestia fiind si auditori activi. La un asemenea curs veti experimanta un transfer de cunostinte teoretice si practice, fiind expuse numeroase studii de caz.

In urma acestui curs veti avea cunostinte despre furnizorii strategici si ocazional, selectia si evaluarea periodica a furnizorilor, criterii de performanta, indicatori de performata si asigurarea calitatii lantului de furnizori.

Grupul tinta

Grupul tinta al acestui curs il reprezinta cei care au notiuni avansate din Middle management, personalul implicat direct in achizitii, cei proaspat promovati care au sau nu au notiuni de baza.

Loc de desfasurare

Institutul pentru calificari INFO CENTER GROUP

Adresa: strada Zaharia Boiu, nr.2 cladirea ATCOM, Sibiu
< Vezi harta zonei aici >

Cursul se poate organiza si in alte localitati din tara, unde exista grupe de minim 14 solicitanti.

Acte necesare la inscriere:

1. formularul de solicitare oferta completat si trimis on line de pe aceasta pagina
2. copia cartii de identitate si a ultimei diplome a unitatii de invatamant absolvite trimise prin fax: 0269-244911 sau la e-mail: office@sbinfo.ro

Formular solicitare oferta:

Numele si prenumele

Date identificare firma

Adresa

Telefon

Email

Solicitarea dumneavoastra