Curs Expert Achizitii Publice – SEAP

Beneficiile cursului: Cursul se desfășoara pe durata a 40 ore în cadrul cărora se acumulează cunoștințe necesare derulării procedurilor de achiziții publice, se analizează studii de caz, se discută spețe relevante pentru procedura achizițiilor publice.

Curs EXPERT ACHIZITII PUBLICE – SEAP, este curs tip perfectionare si are in vedere utilizarea SEAP-ului (Sistemul Electronic de Achizitii Publice – SEAP) pentru ofertanti ce furnizeaza oportunitati de dezvoltare pe piata achizitiilor publice prin participarea acestora la procedurile de achizitie publica si incheierea de noi contracte cu institutiile publice inregistrate in SEAP.

Curs EXPERT ACHIZITII PUBLICE – SEAP este AUTORIZAT, cei interesati putand sa dobandeasca competentele necesare pentru obtinerea unui CERTIFICAT DE ABSOLVIRE eliberat de Ministerul Educatiei si Ministerul Muncii si Justitiei Sociale.

Formatorii sunt experti achizitii publice cu bogata experienta atat in realizarea achizitiilor publice in SEAP cat si in controlul acestora, practicand zi de zi in acest domeniu. Formatorii au performante si in formarea si evaluarea competentelor profesionale ale Expertilor achiziti publice.

Obiectivele cursului sunt urmatoarele:

1. Sa inregistreze in SEAP si sa instaleze certificatul digital necesar pentru accesarea sistemului
2. Depuna oferta de pret la o procedura de cerere de oferta / licitatie deschisa / licitatie restransa online
3. Depuna documentele de calificare si propunere tehnica in cadrul unei proceduri desfasurate prin mijloace electronice
4. Participe la licitatii electronice
5. Publice produsele/serviciile/lucrarile in catalogul electronic astfel incat aceastea sa poata fi vizualizate de catre autoritatile contractante interesate de initierea achizitiei directe
6. Incarce documentele de calificare si propunere tehnica in sistem
7. Instaleze aplicatia de criptare a ofertelor de pret

Grupul tinta

– Angajații din departamentele de achiziții publice, vânzări, juridic, financiar, investiții, tehnic – membrii în comisii de evaluare a ofertelor
– Reprezentanții firmelor private care beneficiază de finanțări europene si care trebuie să realizeze achiziții publice conform legislației în vigoare
– Reprezentanții firmelor de consultanță pentru accesarea de Fonduri Structurale

Loc de desfasurare

Institutul pentru calificari INFO CENTER GROUP

Adresa: strada Zaharia Boiu, nr.2 cladirea ATCOM, Sibiu
< Vezi harta zonei aici >

Cursul se poate organiza si in alte localitati din tara, unde exista grupe de minim 14 solicitanti.

Acte necesare la inscriere:

  1. formularul de inscriere completat si trimis on line de pe aceasta pagina
  2. copia cartii de identitate
  3. certificat de nastere
  4. certificat de casatorie (daca este cazul)
  5. ultima diploma obtinuta – trimise prin fax: 0269-244911 sau la e-mail: office@sbinfo.ro sau online incarcate mai jos.

 

Pretul cursului este de 500 lei/persoana la plata integrala si 550 lei/persoana la plata in 2 rate

Formular de inscriere

Nume:

Prenume:

C.I./B.I. pentru persoane fizice:

C.U.I./C.I.F. pentru persoane juridice:

Date de contact

Optional telefon/e-mail:

Mesajul tau:

Incarcati urmatoarele acte:

Carte de identitate

Certificat de nastere

Certificat de casatorie (daca este cazul)

Ultima diploma obtinuta

Incarcati urmatoarele acte in format: jpeg, jpg, png, pdf, bmp, gif, doc, docx.



Am citit şi sunt de acord cu politica de confidenţialitate, termenii şi conditiile site-ului
Confirm că am peste 16 ani


Certificatul de absolvire obtinut:

Certificat_absolvire